Opera News

Opera News App

CASTING NEWS: Tebogo Thobejane out of Muvhango | All Comments

Mphiwe
2021-02-19 11:33:47
sad news for Muvhango fans as their favourite recent addition, Tebogo Thobejane who portrayed the role of Belinda Mofokeng will nolonger be with the show as she moves on after the big break she has been waiting for. ...
<< Back to full of this article

COMMENTS

  • BLACKHARDMAN

    02-19 14:17:55

    Wanton women always parade such, we're used to that IMMORALITY SHOWBIZ

  • GUEST_qkyMvVA8O

    02-20 02:46:49

    It seems Muvhango is over with best actors/actresses now...

  • KhaumeRamara

    02-19 15:44:08

    Sometimes in the name of celebrity this ladies forget they are mothers and their kids will group to see this. Stupid

  • MbuleloNdumela

    02-19 15:16:19

    bigass

  • +27-068060****

    02-19 14:09:31

    awu ikuku engaka one tattoo

  • GUEST_POVW1yMOV

    02-19 20:26:05

    Hi

  • GUEST_6JkvWZqjb

    02-19 15:33:43

    USELESS stupid woman

  • Auxxbwoi

    02-20 05:39:16

    eish harde

  • EvidenceMamogobo

    02-19 20:07:20

    Let her go she was useless anyway just advertising her bloody big behind nothing good she did on the show sis

  • GUEST_KrLEromaX

    02-19 19:10:32

    O swinne kuku jo

  • MotshakaneFannie

    02-19 23:00:35

    joooo that it's a big cake

  • FranceQonqwani

    02-19 19:55:56

    in 2030 everyone will have Tattoos as clothes,and when Jesus come we all goes to hell.(Sodom & Gomorrah of our time.)what is next to see????

  • Agbéssè

    02-19 19:54:39

    Voyant marabout international ésotérique et chef suprême des marabouts (Trouvez la solution à tous vos Problèmes) Certains d'entre vous n'ose plus consultés les sites internet suite à la mauvaise expérience. Il y en a qui ont malheureusement tombé sur des sites malhonnêtes concurrent. Que les choses soient bien claires, je n'ai aucun rapport avec ses sites qui ternissent l'image du maraboutage. Je suis un marabout honnête et sincère. Seulement des consultations et des travaux de hautes qualités-vous sont proposés chez nous avec le stricte RESPECT de la règle drastique. Vous pouvez compter sur moi et mon soutien. J'aimerai vous propose une consultation et un travail unique. – Ramener sa femme/mari même si cela fait plus de 20 ans – Ramener sa chance – Retrouver son amour – Réussir sa vie – Guérison de l'impuissance – Contre accident – Contre sorcellerie – Avoir facilement du travail – Avoir des enfants – Portefeuille magique – Adhérence pour la protection et la protection de sa maison Et plus encore!… Je n'ai pas de problème à travailler à distance des résultats sont immédiat et durable. Le payement ce sera après votre satisfaction. « La Magie Vaudou » Possibilité d'envoi par la DHL, FEDEX, EMS, UPS, TOP-CHRONO Contact téléphonique et whatsapp :+229 64507245

First 1 Last Page 1 OF 1